Friday, March 9, 2012

ShahAlam, peace yoo! #Part2

18 Februari 2012


Ini gambar masa pagi-pagi lepas bersiap. Sebenarnya dah lambat tapi walau apa pun sempat lagi bergambar. hewhew. Aku orang paling awal bangun *bangga* Itupun sebab dari pukul 5.30 aku dah terjaga sebab kesejukkan and bersin tanpa henti. Yeah sangat nikmat tidur dengan aircond -.- Jam fone dah bunyi aku terus bangun and kejutkan dayah dekat bilik sebelah. Nak kejutkan dua orang ni yang memang tidur dengan aku memang tak ah. Diaorang always last and late! Hahaha *peace* After bersiap semua tunggu apa yang patut then bapak bagi ah kata-kata himat sikit then terus gerak. Waktu pagi ni hujan. Wuwuu~ Hujan rahmat :')


Ini gambar masa dalam dewan, Mama perkenalkan facilitators. Ya Allah, time ni sumpah takut tapi bangga :) Takut sebab diperkenalkan dekat parents sekali. Dalam bab ni parents paling menakutkan. Hahaha And time ni juga dah excited gila nak tengok students masing-masing n_n


Ini gambar masa dah bahagikan students and start mengajar. Aku dapat lima students and seperti biasa aku dapat low students T_T Ya Allah, low students lain macam sikit, Haha tapi Alhamdulillah kali ni lagi okay daripada yang pahang. Aku tak stress macam dekat Pahang tapi still stress sebenarnya! Dan yang baju hijau tu one of my students, Nama dia Sarah Khadijah. Masa memula dia pemalu tapi hari kedua dia manja (:


Ini gambar lepas habis kelas sesi pertama untuk hari pertama. Ini bukan kanak-kanak riang tapi ini lepas tension namanya. Hahaha Before pergi rehat pun sempat juga bergambar :') And yeaaaah makanan dekat ShahAlam ni the best ah wa cakap. hewhew. Saya sangat berselera ya saya sangat berselera awak tahuu xD


Ini gambar dalam surau. Ya Allah keliling-keliling cari surau dia. Tempat dia banyak sangat tingkat. Eh tak cuma banyak selok sana sini. See, Milya kepenatan sampai sempat landing dan aku pun sempat tunjuk muka comel depan camera *mohon muntah*


Ini gambar masa dah habis class untuk hari pertama. Yeah ini muka lega dalam kepenatan sebenarnyaaaa. Time ni rasa tak sabar nak balik nak duduk dalam bilik nak baring atas katil Arghh penat gila :O Maryam pula tak berapa sihat sebab aircond dengan carpet. tsk tsk, Pity yump :')


Ini gambar pula masa minum petang. Yeah cuma minum sebab makanan dah dihabiskan oleh students. Wuwuuu time nie semua orang buat muka kecewa. Eceeeeeh and and mama kata boleh pegi makan subway dekat PlazaShahAlam yang bersebelahan je dengan homestay kitaorang and I feel like want to move like jagger *over* Oh yaaa, ada orang tu sibuk je masuk dalam gambar sekali :*


Ini gambar masa tunggu boys bersiap. Saya ulang lagi sekali, TUNGGU BOYS BERSIAP *off capslock* Yeah ini sangat aneh tapi kenyataan. Sementara tu sempat lagi main game favereeet kitaorang satu group oh yeaaaaaaaah :) OhmaGod, bila yump buat muka comel *winkwink*


Ini gambar masa dalam perjalanan nak pegi subway. Tepi jalan sambil berjalan pun memang sempat. kami memang muka tak malu. Why jalan kaki ? sebab memang muat pun kami nak naik kereta ramai-ramai. Nanti kelaur bau macam sardin~ 


Ini gambar dalam Plaza ShahAlam. Seperti biasa kami taktahu malu~ Tak sebenarnya tak ramai orang dekat Plaza nie :) Time ni dah habis makan itu yang muka happy semacam. Dan seperti biasa kerja Amin ialah menganjing. Dia mengajing aku, wuwuuuu


Ini gambar masa dah balik from Plaza ShahAlam. Kami balik pukul lapan. Ya Allah lambat gila. Dah lah ada kerja lagi malam tu. K even ada kerja, even dah lambat tapi still juga bergambar dan padahnyaaa tertidur masa buat sijil and blablabla. Maryam balik daripada Plaza terus tidur. K itu best :DD












To be continue . . .

No comments: