Wednesday, May 23, 2012

Exam is oveeeeeeeeeer

Harini aku dah mula cuti walaupun baru hari khamis. Eh saya tak kisah, sekolah tu kan pakwes saya punya. Haha, setelah beberapa minggu memerah otak untuk exam aku dah malas nak ke sekolah. For sure paper yang amik awal cikgu dah tanda and nak bagi. Ohmygod, aku tak ready lagi nak tahu result aku mcm mana, ah ah ah

Tapi semalam before cuti cikgu perdagangan dah bagi result paper one and the result . . . Haha lets keep it secret k baby :* Exam mid term ooooooo oooooo ooookay la! Tapi ada jugak paper yang buat aku rasa nak koyakkan lepas tu kita main puzzle sama-sama. heh

Paper yang paling menyedihkan is paper sejarah sebab aku tak focus langsung. Lagi sekali saya ulang, langsung tak focus! So menangis lah saya sambil menjawab u_u Disebabkan aku layan sangat perasaan, aku redho result sejarah nanti. fuuuuuuh fuuuuuh~

DOAKAN RESULT AKU YANG TERBAIK, tak gempak pun tak apaaa 


Let me smile in my waaaaaaaaaaay :)




No comments: