Sunday, May 27, 2012

Our Conversation. . .

Sekarang dah pukul lima lebih dan aku masih menghadap screen. Act aku terjaga waktu ibubabah nak gerak Terengganu tadi dalam pukul tiga lebih nak dekat pukul empat. Hm hopefully mereka selamat pergi dan balik and dilindungi semasa dia sana! Aku nak tidur balik memang tak boleh lah sebab karang ada kelas tambahan, memang akan terlajak. Dah ah Ibu tak ada nak kejutkan aku banyak-banyak kali T___T

So aku decide bukan untuk baca buku ke apa tapi berlaman social. heh apa nak jadi calon espiem ni

So tadi aku ada tweet tweet and boleh pula Izat(bukan batman Milya) perasan yang tweet aku tu sedang menghentam seseorang. Habis ah perang besar kalau Izat bagitahu si tuan punya badan. Ish ish ish

Dan tengah tweet tweet secara tiba-tiba aku teringat kau, jap aku lupa mcm mana aku boleh teringat kau! Oh yaaa, aku teringat kita ber'overnight' duluuuu tapi aku tertidur pukul empat lebih kan ? Hahahaha and then secara tiba-tiba juga aku tergerak hati nak baca our old conversation dekat facebook.

And yeah kita punya conversation cuma tinggal yang dekat facebook, shout blog aku dah tukar, converstion dalam text aku terpaksa delete time tukar fone dengan Ira haritu kalau tak dah banjir bilik ni dengan air mata aku, tahu takk ?

And yeah semestinya aku rindu semuanya bila baca balik semua conversation tu.Banyak sangaaaaaaaaaat. Tak tertaip aku dibuatnya ni. Masih ingat seratus soalan yang kita jawab tetengah malam tu ? Hahahaha comel gila jawapan-jawapan kau, Boleh buat aku senyum mcm kerang busuk even aku baca balik sekarang. Hoho

Dan ada juga conversation yg aku rasa tak patut aku wujudkan. Bodohnya aku dulu . . . Tapi apa je yang terjadi between kita sangat sangat sangat sangat comel dan buat aku meroyan sengsorang pagi-pagi buta ni~

And this is my big big big problem kalau aku dah sayang orang, Aku tak kisah apa perasaan orang tu dekat aku sekarang, aku tak peduli apa orang lain nak kata . . .



THIS WILL BE THE LAST ONE ?





Stop shu stop. . .



No comments: