Thursday, June 28, 2012

Aktiviti menguruskan badan

Fuuuuh penat berpeluh kurus lah saya~ Ceeeeeeh padahal bukan berjogging bukan berjalan tapi naik motor tapi still mengeluh. Macam Hafizah yang suka mengeluh tu. Aku suka marah hafizah bila dia mengeluh sbb kalau boleh 24Hours dia nak mengeluh. Hahahaha K bukan ini topic utamanya. Heh

Hai awak semua, saya baru balik bawak monsta monsta ronda ronda satu dunia *over* Dah lama tak buat aktiviti ni sebab terlalu penat bila petang. Tak sebenarnyaa saya saja yang malas. Ha Ha Ha :> Petang ni pun boleh tergerak hati nak bawak diaorang ronda sebab Ira dah merayu rayu suruh bawak dia ronda sekali sebab bosan. Tulaaaaaaaaaaaaah, siapa suruh tak sekolah -.- Heh

At least aku takda lah terbaring je, Makin besar macam gajah dalam hutan lah aku kalau setiap petang macam tu. Harini aku bawak Aiman dengan Iskandar ronda ronda and plusss Ira mok. Hahaha. Jauh k kami pegi ronda. Jauh sangaaaaaaaaaaat *tangan dibahu* Sambil ronda sambil tengok pemandangan kampung yang sangat indah (?) Dan sambil speak utagha dengan Aiman. Thats so cute you knowh! Aku dah lah minat dengar boys cakap utagha, aku dah lah lama tak dengar boys cakap utagha, dan aku dah lah dah lama tak cakap utagha. Eh merintih rindu ? Lol

Aiman boleh cakap utagah since dia duduk dekat Kampung dia dekat Perak for 2Weeks. Arghhh time tu aku memang rindu gilos dkt Aiman. Ehem, well Aiman kan monstaa paling manja dengan aku. Yalah, since dia 7bulan Ibu jaga and now dia dah 6Tahun. Sometimes sebab aku terlalu manjakan dia, sebab aku backup dia aku gaduh dengan Ibu, aku kena marah dengan Ibu. Hahahaha Sabar sajalaaaaaaaah :'>


I LOVE KIDS, TOO LOVE :')

Hi, meet my Aiman :)

LOVEEEEEEEEEE :)



No comments: