Tuesday, June 19, 2012

Hihihi


Alhamdulillah aku rasa harini hari bertuah aku. Cewaaaaah. Hai awak semua, jangan jealous okay sebab harini Cikgu Azlina saya yang cun belanja saya makan dekat DewanMakanGuru sebab kita dapat solvekan problem math. Hohoho

Banyak kali aku buat dan terus terusan jawapan aku tu salah. Cikgu mesti kata 'hampir-hampir' Bak kata Izzat, 'baik cikgu kata salah je terus, dari tadi hampir-hampir' lol. And aku salah satu orang yang bersemangat nak cari cara mcm mana nak solvekan soalan tu bila cikgu kata dia nak ajak sorang teman dia breakfast, Haha Adzie pulak kata 'Ni semua nak makan ni' Kwajaqqq!

Setelah beberapa cara aku cuba dan semuanya cikgu kata 'hampir-hampir' akhirnya aku fade up and letak pencil. Then aku just tengok orang lain buat. Time Izzat buat aku dah dapat agak cara dia betul tapi dia fade up separuh jalan and aku pun ambik kertas yang dia buat jalan kerja tadi dan sambung . . .

Masa aku bertungkus lumus buat Izzat kata 'Salah shuu, salaaaah' dan aku tak hiraukan langsung kata-kata syaiton dia. Hahahaha Aku teruskan perjalanan and yeah finally *jerit satu kelas* and time tu Izzat dah tak puas hati. Eh siapa suruh mudah putus asa kan ? Hahahaha itu lah pengajarannya uolss :)

And masa rehat cikgu tunaikan janji dia and harini aku rehat temankan cikgu, Hehehe. Masa perjalanan nak ke kantin, ada amsyar and the geng dekat tapak perhimpunan and cikgu saja menjealouskan semua orang, Not mehh but cikgu sendiri. Hahaha *bangga dalam hati* and masa masuk kelas, aku orang yang terakhir masuk dan semuaorang tanya 'Kenyaaaaaang!?' lol ofkoss kenyang ah uolsss, cikgu belanja k.

Alhamdulillah, I feel better today :') Dan tetiba terasa bangga dan best pakai baju sukom ni. Kalau tak aku paling menyampah nak pakai baju ni. Hoho And today, stayback reramai untuk something special *peace*

Waiting for you to make myday become more awesome. Hihihi

No comments: