Thursday, September 6, 2012

Hi

One two three test test. Setelah sekian lama tak update blog rasa kaku rasa macam berada di alam yang baru. Haha Ada beberapa faktor kenapa aku tak or lebih manis jarang update blog. First aku rasa aku busy, second aku rasa aku malas and third aku rasa aku dah bosan kot dengan blog ni. Biasalah bila dah jumpa yg baru yg lebih menyeronokkan :3

Post ni just sekadar nak update perkembangan terbaru. Saya tahu awak rindu saya walaupun awak tak kata apa apa. Hahaha. Now aku busy dengan trial macam candidates spm yg lain. Macam tak percaya kan? Tup tap tup tap punya active aku update blog awal tahun dulu now aku update aku tengah trial. How fast!

Setakat ni dah habis 12 papers bersamaan 6subjects. Menangis weh menangis! Nak tunggu lagi 3papers cam seksa sangat WUWUUUUUUUUU U.U Habis trial ni for sure lagi busy sebab I just have 1month more to get ready for my espiyem. Can you imagine that! *ketuk kepala* seriously seminggu cuti raya tu aku habiskan dgn beraya with le'family and le'friend. Cam tak sedar diri je aku kan .__.

Esok bersamaan 7hb ada sentuhan qalbu dekat surau sekolah. Biasalah yuolsss, calon calon exam besar ni ada saja programnya. Haha but me taktahu lagi pergi ke tak. Ada saja masalah. Tak suka tak suka tak suka. Dan masalah itu telah membuatkan aku takda mood nak pergi! *nada merajuk* daaaaaaaaaaaaaaaaan tadi time rehat cikgu Ilani ada buat pengumuman yg this coming 30 October akan diadakan our graduation day *dance dance dance* I yam shoo ekshited tapi!

6 hari selepas tu ESPIYEM!!!!!!

Perjalananku sudah tidak panjang lagi, do pray for me guys. Seriously aku nak buat semuaorang bangga especially my family and Him. hehehe. Oh ya jangan lupa lepas espiyem kita pegi PLKN! *jalan terbalik*


I just love this photo!


No comments: