Wednesday, December 12, 2012

Its still my day :)


Alhamdulillah kerana masih diberikan nafas dan nyawa sehingga berumur 17tahun. Terima Kasih ya Allah. Terima Kasih IbuBabah kerana menjaga mendidik dan memberi kasih sayang kepada diri ini. Terima kasih kepada kawan kawan yang mendoakan yang memberi ucapan walaupun ada yang lupa but its okay. Walaupun ada kesedihan yang hanya hati ini ketahui but its okay. Its okay because its still my day :')

I'm proud to be born on 12 December 1995. And this year everyone keep talking bout 12.12.12. Lu ada birthday tarikh cantik? Hanya orang orang cantik je k. Cewah gurau kasar n_n Serious talk this year punya birthday sangat sangat sangat lain. Berbeza dengan birthday yang lepas lepas. Hm I don't know why. I feel so sebak beberapa hari before my birthday lagi. Mungkin ini satu ujian. Ujian untuk menjadikan aku lebih tabah dan sabar. Yeah shu tough!

Malam tadi memang ramai sangat yang buat aku menangis. Menangis terharu mennagis kecewa semuanya ada. But its okay. Aku terima semuanya because its still my day :) I yem so speechless dengan wish kawan kawan aku. Hmp they're so sweet k. Thanks guys! I love all of you :* And yeah I want to talk bout the fact, this year punya wish boleh di katakan semuaorang mendoakan 'kecomelan' aku. Hihihihi habis bermangkuk mangkuk aku kembang :p

 
Walau apa pun yang terjadi, its still my day. Hey I'm officially seventeen years old babeh! xoxo

 
Lots of love, Birthday Girl :*


No comments: