Friday, January 11, 2013

Bored post

Bosan. yang teramat lah bosan wa cakap sama lu. Aku rasa aku update blog ni pun tanpa perasaan. Cuma nak menghilangkan rasa bosan. Mana semuaorang? Asal rasa macam aku je yang wujud dekat muka bumi ni?! Haha over -_-

So yeah everyone, esok kita dah start kursus memandu. Yeayyyy. Its for 6hours! This.is.not.yeayyyy -.- I will go to the kursus with my beloved frengs hehe excited. Biarlah berapa jam pun. Kalau ada kawan kawan aku ni aku takan rasa bosan. Hi korang, sila terharu!

Aku dah tak sabar ni nak belajar memandu. Lepas ni boleh lah bawa kereta. Weeeeee lu cakap je nak pergi mana. wa bawak Hahaha Tapi kalau lesen dah ada keretanya takda..........*cengkerik* Kalau dapat bettle sebijik lagi heaven weh. Phewww

At first Ibu kata dah habis urusan pasal lesen baru aku boleh pergi cari kerja tapi memandangkan terlalu lambat so after tomorrow ibu dah kasi pergi cari kerja. Double yeay! Aku pun dah boleh mati kebosanan rasanya duduk rumah je. Nak kerja nak duit nak flat shoes. Cewaaaah. Pengalaman kan penting, especially orang seperti gue so haruslah bekerja, berdikari.

Wish me luck gaissss, nak g ambik lesen dan cari kerja wuwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ._.


FUCKIN' BORED I TOLD YOU.

No comments: