Sunday, January 27, 2013

I'm Eighteen ?

the moment bila ayah or mak kau kata ada orang nak datang meminang kau


Kriksssssss. dunia bagai dipenuhi dengan cengkerik.............

'Ada sedara ibu dekat ulu yam nak datang meminang kakngah'

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lawak sungguh lawak babah aku ni. Time babah cakap tu aku memang tak boleh nak berhenti ketawa dan dalam masa yang sama aku sedar

'oh aku dah besar, dah boleh jadi bini orang, boleh jadi mak orang'

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA again this is so funny but the truth. Malam sebelum kejadia cewah aku baru berborak dengan Fareez pasal jodoh and both of us masing masing kata belum bersedia. Tak sangka babah nak buat lawak macam ni esoknya Haha.

Kata-kata itu satu doa. Omaigoooooooooooood :O


Haha, Ibu kata aku  perasan :p



No comments: