Sunday, March 3, 2013

Keputusan.

Tolak harini lagi 17hari untuk hari keputusan.

Keputusan SPM

SPM wehhh,

Jika benar 20march harinya.

Ya Allah, aku sangat takut

Hatiku berdebar debar.

Aku masih belum bersedia.

Belum bersedia untuk kecewa

Belum bersedia untuk menangis duka

Aku tak kuat ya Allah

Diri ini betul betul belum bersedia

Tapi siapa mahu bersedih berduka?

ya Allah,

aku sudah cuba yang terbaik

jika itu sahaja kemampuanku aku reda.

ya Allah,

kau berikan lah aku dan kawan kawan ku, calon calon SPM 2012 keputusan yang terbaik

semoga keputusan kami dapat menggembirakan ibubapa kami ya Allah.

"Menuntut Ilmu dari buaian sehingga ke liang lahad"

"Ilmu kami, masa depan kami"

Kau kabulkan kan lah doa kami ya Allah

hanya padamu kami bermohon.

Semoga semuanya berjalan dengan lancar dengan keredaanMu


No comments: