Saturday, March 23, 2013

Result #2


Alhamdulillah harini ada mood sikit nak update blog. Kalau tak aku jadi kaku depan lappy ni. Dah lama tak update blog weh. Bukan setakat update blog. Pegang lappy pun dah jarang since guna bb ni. Ini bukan poyo. Ini fakta.

What can I say, Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :')

Alhamdulillah dengan keputusan yang aku dapat, walaupun tak segempak orang lain, walaupun tak straight A's mcm si bijaksana bijaksana, walaupun tak capai target. Aku bersyukur. Dan harus bersyukur.

Tapi sedikit kecewa di hati ini sbb masih tak dapat nak banggakan ibu dengan babah. Even dorang kata "okay lah tuuu" bukan setakat tak capai target aku tapi juga target Ibu. Sorry Ibu :'(

InsyaAllah aku akan cuba yg lebih baik lagi bila dah masuk U nanti hihihi

I got 4A's for my SPM and im proud of it.

I got A for Bahasa Melayu Science Pendidikan Agama Islam and Tasawwur Islam :)

And I got B for the ressssst! Alhamdulillah :')

Dan kebanyakkan orang yang tahu and dengar mesti akan kata 'Bolehlah jadi ustazah' And I feel like hahahahahaha insyaAllah amin! Tapi rasanya ilmu yg aku ada ni masih tak layak dan tak mampu untuk aku jadi ustazah. One day maybe. Who knows?



Tiba masanya untuk kemaskini upu tapi aku masih keliru.....

To be continue with my upu update :)

No comments: