Sunday, January 15, 2012

Aww, Bracelet

Assalamualaikum uolss *lap peluh* K, daripada bangun tidur pagi tadi sekarang baru boleh rest T__T Disebabkan aku anak yang baik lagi rajin so semua kerja aku buat hari ni sampai bergaduh sampai kena marah sampai menangis dan sebab itulah kerja lambat siap. Future mother in-law, please jangan baca entry ni! Haha. K, back to the title :) Oh before that, dekat facebook dah post, dekat twitter pun sudah now blog punya turn. Wahai kakak tersayang, sila jangan jealous saya gedik n_n

DRUM DRUM DRUM
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dekat entry haritu punya haritu aku ada mention yang aku dapat something. Hi hi hi Sorry tergedik. So here we go!


Tiba-tiba ada orang panggil itee then dia bagi itee kotak merah tu. Ignore buku teks tebal tu =='


Bila kotak dibuka, aww silau mata iteee. K, tipuuu xD


Bila di pakai, aww cantiknyaaa itee. K, ini lagi tipu. Haha

Bracelet ni sebenarnya present for my birthday 12.12.11. Yeah tahun lepas tapi baru dapat haritu. Hikhik. Apa-apa pun,


THANK YOU, COMEL Ehh. Haha




Lelaki yang ada blog nampak comel kbye :3

No comments: