Monday, January 16, 2012

Hai, stress ni!

Assalamualaikum uolss *lap air mata dengan tudung sekolah* Okay taktahu lah kenapa kan kan kan post kali nie rasa down gila. Seriously down habis. Faham tak ? K, terima kasih kerana memahami. Kenapa mesti kena amik espiem ? Tak boleh ke masuk je University tu then amik course apa je yang kita suka/minat ? Ye sememangnya tak boleh. Espiem buat aku frust rasa nak nangis rasa nak terjun dari katil rasa bla bla and bla.

Rasa macam tak cukup masa nak cover up balik semua topic. Dah lah time form four aku honeymoon habis and sekarang terkapai kapai. Padan muka. Booo me everybody! And and and ada some subjek yang aku rasa nak jerit 'Cikgu, saya tak faham langsung apa yang cikgu ajar!!!' And buat aku rasa nak serbu bilik pengetua and cakap 'Pengetua, tolong lah tukar cikgu **** and cikgu ****!!!' Haaa.

Ada pulak tu bila dalam kelas aku dah faham tapi bila balik rumah otak macam kosong macam tak ada apa apa yang belajar dekat sekolah tadi. Shot :S Nak bagi contoh macam akaun, time akaun aku semangat duduk depan cikgu. daripada barisan belakang aku pindah depan sekali. Bak kata cikgu jun, duduk depan cikgu berkat sikit, air liur tersembur-sembur. Haha Okay lah kan dah duduk depan tade lah aku nak tidur sesuka hati or what and aku boleh focus and faham tapi bila aku buat revesion dekat rumah rasa macam nak baling buku teks yang tebal tu dari tempat yang tinggi .__.


NAK BELAJAR SAMBIL SENYUM BOLEH TAK?!!!!!

Boleh tak nak buat homework yang cikgu bagi dengan senyuman tanpa buat muka berkerut, tanpa campak pen, tanpa tutup buku before kerja tu siap ? K, banyak sangat request aku dari tadi :3 And yeah aku rasa semua orang akan fade up buat something yang dia taktahu melainkan dia someone yang yang yang tak cepat mengalah. Harhar. But hell, it's not me :| 

ESPIEM, YOU KILL ME SLOOOOOOOOOWLY AND I NEED A LOTS OF FOOD, NOW!




I need a counselor, Siapa murah hati dekat sini ? 

No comments: