Tuesday, January 17, 2012

Hai, stress lagi ni!

Assalamualaikum uolss. Hai hai hai *muka tak bersalah* harini aku nak melepaskan segalan tekanan yang terbeban dekat blog lagi. Bosan ? Tak suruh baca punggg :> Harini aku rasa stress sebab aku rasa tercabar. It's weird kan ? Weird gilo! Sepatutnya bila dah rasa tercabar tu makin semangat lah tapi aku tak .___. Aku rasa tension aku rasa tergugat aku rasa erghh mana boleh! Ya Allah, jelas lagi nyata sangat iri hati aku nie. Iri hati dalam pelajaran tak apa kan. Kan kan kan :')

Dari pemerhatian Profesor Shuhadah yang comel lagi kecil, semua orang. Tak semua tapi ramai yang dah berubah! Berubah dari segi, everything lah! Yang paling ketara dalam pelajaran deaorang tapi I ? Err don't ask me lah kan, taktahu bilanya nak berbuah. Aku cuba untuk berubah tapi aku tak kuat. Saya perempuan melayu terakhir yang lemah lembut n__n Tapi ini dah lembik gila! ergh ergh ergh

K, honestly. Seikhlasnya aku mengaku aku iri hati sangat-sangat *jeling* dekat si dia, dia dan dia dan sesiapa jelah yang telah berjaya berubah. Ubahkan diri anda semua ke arah yang lebih baik. And yeah terutamanya dalam pelajaran. Korang semua dah focus dekat study tapi aku ? Entah bila nak sedar. Lagi sepuluh minit nak masuk dewan peperiksaan agaknya :/ Dekat sekolah boleh gelak sampai satu block A dengar tapi bila dekat rumah duduk termenung nasib dan menyesal dan frust menonggeng sengsorang! T-T

SAYA DAH CUBA FOCUS

SAYA DAH CUBA BUAT REVISION SEBAIKNYA

SAYA DAH CUBA BLA BLA BLA

TAPI

MALAS. PLEASE GO AWAY FROM ME !!!


SAKIT HATI DENGAN DIRI SENDIRI LAGI MERANA :'(((((

Lastly,

saya rasa macam ada orang try pujuk saya taw. Taktahu lah kalau saya perasan sengsorang. Apa-apa pun terima kasih daun keladi. Tersenyum lah jugak saya sengsorang depan pc nie, even I don't like cat or any pets! Tapi macam dah terjatuh hati dekat kucing nie sebab dia comel 



No comments: