Wednesday, January 18, 2012

I have a big dream

Assalamualaikum dan hai kepada si cantik si handsome di luar sana yang sedang membaca/menelaah blog comel ini n_n. Okay uolss, harini punya entry tak ada emo-emo dah sebab kita dah okay! Alhamdulillah :) I'm better now. Tadee dah rasa nak telan panadol satu papan. Cehh tipu jee :D Ohh btw, Kita dah boleh follow akaun yang chapter haritu punya but I have to do more exercise or I'll die !!! Hoho. K, entry kali about about about about my 2012 wishlist. Hi hi hi

-
-
-
-
-
-
-
-
-


FAT PIMPLES, GO AWAY FROM MYSELF PEWLISHHH :/

K, impian yang dua ni just like impian sampingan. Haha Ada pula macam tu kan ? Tak apa biar aku ada kan. Memang masalah kegemukkan and pimples boleh jadi satu big problem macam kereta kau kena langgar then orang tu lari je. Heh ><' Aku boleh jadi tension, aku boleh jadi gelisah tak tentu pasal, aku boleh jadi down tak semena-mena. 

Hakikatnyaaa, aku di lahirkan dengan berat *kg dan dedulu aku memang versi comel-comel then taktahu macam mana boleh terkurus and now I CAN CONTROL MY APPETITE !!! *nangis* and taktahu jugak macam mana pimples boleh jadi macam !@#$%^&*. Haihh orang matang lah katakan T-T Bak kata kaklong, orang kuat study memang macam ni *thinking* 



I HAVE TO DO SOMETHING !!!!



I'm shoooo gedik like ting ting ting :'>

No comments: