Wednesday, January 25, 2012

Fighterrrrr

Assalamualaikum uolsss*muka tak ada perasaan* K, rindunya nak tekan keybord nie. Rindu nak type panjang-panjang bagi semua orang bosan. Harhar Seriously mood tengah terumbang ambing since cuti sekolah nie and bertambah parah dalam dua tiga hari nie. Arghhhhh tutup telinga semua aku nak jerit !!! T-T

Sepanjang cuti sekolah nie rutin aku is memasak sebab Ibu still sakit. Kalau 9 hari cuti maknanya dah 9 lauk aku masak.Kalau satu hari dua lauk dah berapa ? K k, dah pas dah nie. Future mother-in-law sila baca! Haha

Homework yang berlambak tu baru sikit je aku usik di sebabkan mood yang macam !@#$%^&* nie.Erghhh taksuka okay tak suuuuka! Macam-macam benda buat aku tension fade-up tade mood nakmarah and blablabla tapi aku still boleh tersenyum macam baru menang loteri. Hoho

TAPI,



The best thing dapat jumpa bertiga balik lepas dayah pindah!! Hoho Supaaaa awesome sampai rasa masa tu cepat gila berjalan. Cehhh :D Study sama sama share cerita sama sama gelak macam pontianak sama sama makan maggie sama sama and webcam sama sama

LASTLY,

STOP MAKE ME WAITING AND CURIOUS. AHHHHHHHHHH LU BIKIN WORLD WAR TEN DO :|

No comments: