Sunday, January 1, 2012

First entry for 2012

Assalamualaikum and happy new year uolss. Ya Allah dah setahun aku tak update blog kan ? Fuhhh, penat bersihkan habuk, bersawang blog ni. Haha ayat biasa bila blogger dah lama tak update. Bosan -,-' Aku bukan apa, aku macam dah ketandusan idea. Dah taktahu nak post apa even sebenarnya berlambak lambak problems aku sekarang. Kalau dulu, ada orang jeling pun aku nak post entry! Blog orang pun dah lama aku tak baca sebab aku sibuk baca buku teks yang aku baru amik tu. Siapa percaya ? Hahaha

Okay okay cuba kita balik to the topic. Ini dah melalut doo *gaya boboi* So! Aku harini dah tahun baru tapi aku still lupa, Ya Allah itu memalukan -,-' Tahun baru and yeah aku espiem candidate. Macam tak percaya je ni hoi. Haritu teman Ibu hantar Ira pegi orentasi form one. Aku rasa macam baru last year aku pegi orentasi kenal cikgu, dapat suasana bawu and blablabla and now percayalah lagi one year je aku dekat sekolah hijau tu! Hoho

Hati kiri suka, hati kanan sedih. Nanti rindu encik tangga, rindu cermin sekolah, ahhh rindu semuanya lah! Especially kawan-2 aku yang annoying tu haaa. Nanti tak dapat nak lefak lefak sesama. Memang lah boleh jumpa tapi mesti susah then nanti nak sambung belajar. Ya Allah boleh ke aku. dah lah tak reti nak berdikari. Wa bukan anak mak -_- wa anak Ibu je. Hahaha.

Eh tetiba masuk topic habis sekolah sambung belajar pulak. Hahaha aku nak espem ni weh. ESPIEM! Masih terngiang ngiang lagi mcm mana bulu roma aku tegak time ada orang azan before aku masuk dewan peperiksaan PMR dulu. Haihhh.

Hope, this year akan bg aku big big big smile. macam patung McDonald tu haaa :D Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku :') 2011, I will never forget you. There too much memories yang kita bina bersama n_n Oh yeahhh saya senior! Ktetiba


saya rindu adik adik di Pahang. saya rindu Pahang :'<
Semoga kalian berjaya. Ingat pesan teacher! :')

No comments: