Monday, January 2, 2012

Hai, genius :)

Assalamualaikum semua :) Okay harini aku ada mood nak post entry. Ehem ehem. Harini aku nak post pasal apa yang aku dok baca baca semalam and apa yang aku tahu harini. Haihhh ketinggalan bus betul lah aku ni -_- Semalam dekat twitter orang dah bising-bising sebut pasal Amalina. Aku pun curious gila lah kann. Aku tercari cari jugak. Amalina mana ni weh ? Nak tanya segan. Ini lah orang kata malu bertanya sampai sudah tktahu! Yang aku tahu Amalina yang genius berlambak lambak A dia dalam SPM tu. Akhirnya! Akhirnya aku tktahu jugak Amalina mana and apa yang dia dah buat sampai dia kena hentam kedebukk kedebukk macam tu. Sampai lah tadi aku on facebook and benda pertama aku baca is pasal dia. Siap ada artikel gambar semua bagai lah. Oh yeahh finally aku dah tahu. Hihihi. Ohh pasal itu rupanyaaa. Ohh ohh ohh n_n

Sufiah genius math jadi pelacur. Ariff genius jadi gay. Amalina 17A SPM pun dah macam tu jadinya. Okay wa taktahu nak cakap apa. Wa tanak ah main jugde orang je sebab wa sendiri tunggang langgang kan. Motif sebenar wa is, he he he he he he *gedik* K, motif sebenar is. Aku teringat someone bila baca benda alah tu semua! Yeah saya teringat dekat
-
-
-
-
-
-
-
-
awak lah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Yess, you :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ish degil lah!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
K k stop. Haha


Kau rasa aku ingat siapa ? Weh, siapa yang genius dekat situ ? Budak gedik baju pink tu ? Hoho One day InsyaAllah. Kekeke. Yakin seyakinnya lah aku teringat dekat budak kaca mata baju putih tu. Hoihhh
K k, budak kaca mata baju putih, takecare yourself yeah. Tambah tambah esok hang pun dah nak masuk sekolah. You'll through your life like normal children. Jangan terpengaruh even sekolah hang sekolah agama. Hang ingat tak ada yang tak elok ka ? Cehhh. Handphone hang dah lah mandi dalam kolam cheq susah nak berleter dekat hang lagi. Okay whattheee minah ni. Haha. Sebenarnya nak cakap sikit je, jangan terpengaruh dengan benda yang tak baik ye budak. Okay good, bye :')

No comments: