Tuesday, January 3, 2012

Hai, sekolah hijau

Assalamualaikum semua :) Eh harini aku lerlebih rajin pula. Dua post sekali gus. Sheriussss wa bosan *nangis* Esok dah sekolah, masuk sekolah maknanya aku dah jadi calon espiem. Ahhh masih tidak dapat menerima takdir. Hoho

Macam tak percaya je ni esok dah nak sekolah. Heh Esok masuk sekolah lama, jumpa cikgu lama and maybe yang bawu, kelas *entah* hope dapat kelas rendah and cantik so tak perlu aku bersusah payah nak panjat tangga and hias kelas lagi. Pengetua baru. Itu pasti! Esok entah macam mana cikgu yang aku dapat. Hope yang bebaik je weh. Tanak yang macam singa, tanak yang annoying. Aku dah malas nak sakit hati dengan cikgu, aku dah malas nak kutuk-kutuk cikgu. Hahaha. Esok start belajar benda baru, Esok start berjoyah *niat salah* haha. Esok macam macam lah lagi. Yang aku pasti this year aku akan busy dengan ceramah itu ini kelas tambahan tuisyen lagi. Fuhhhh~ Okay aku tak sabar! Hope bukan first day jelah kan aku beria-ia macam beruk mcm ni. Heh Tapi tapi tapi wa malas nak gosok baju! Arghh -_-

Azam wa nak kurangkan online and belajar betul-betul. Azam, please stay with me :S










WA TANAK MERAUNG LAGI TIME AMIK RESULT T______T

No comments: