Friday, January 6, 2012

Hai, Tinggi #Episode 1

Assalamualaikum uolss, okay dah tiga hari aku tak on malam. Since bukak sekolah ni. Yeah bangga okay. Hope berjalan lancarr. Okay dah, bukan nak cerita pasal apa aku buat malam malam ke apa ke. Entry kali ni nak cerita pasal small farewell untuk dayah sebab dia gedik nak pindah. K, benci T____T

Ehem ehem, wa yang bagi idea nak buat farewell untuk dayah ni. Yeah macam biasalah, aku memang suka bagi idea then last-last aku yang tak dapat join. Fuhh u_u Tadi nyaris-nyaris dah kena postpone dan hampir-hampir aku tak dapat join lagi tapi fuhhh nasib baik semuanya berjalan dengan lancar. Hihihi


Tapi semuanya kelam kabut act. Dari dekat sekolah dah sampai rumah masing-masing, dah sampai rumah Adi dan sebagainyaaa still kabut! Fuhh n_n Dah nak balik tapi still tak ada plan yang betul-betul sampai kena berdiri dekat tengah jalan orang nak keluar sekolah dengan tengah panasnya lagi. Iteee dah lah hitam manis :'> Cakap blablablabla okay dah ada plan yang teratur! Then gerak balik dengan mol. Ada orang tu bawek keweta hawini. Sorry pelat. Ignore me ignore me :D


Sampai rumah Ibu suruh postpone pegi esok. K, tahan air mata je time tu. Hahaha gedik then blablabla dapat jugak pegi harini. Aku plan pakai baju sama dengan elya. Haihhh terasa diri ini comel walaupun gemukssss. K, dah dah. Setelah beberapa jam tunggu elya. Ini kebiasaan ye anak anak --' Then dalam pukul 3 centu naik cab pecut pegi rumah Adi. Sampai sana terus jumpa pakbusu. Pakbusu suruh tunggu depan office then masuk rumah jumpa puan Seri. Salam lah apa semua then puan seri pesan dekat aku blablabla and bla. Eh sibuk je nak tahuu :3 Haha


Mula-mula plan nak pakai baju sekolah semua. Lagi comel kan ? Haha perahsantan. Tapi aku kena tukar baju. Elya ofkoss lah ikut aku kan ? Hihihi So milya dengan batman dia je yang pakai baju sekolah. Mula-mula puan Seri dengan ayah termasuk Adi dah bising. Kena tanggap lah apa lah. Penat turun naik call apa semua sebab nak set semula dengan izzat tapi last-last baju sekolah jugak diaorang pakai. Pewitttttt

Okay lepas buat senaman ringan naik turun tangga terkejar sana sini kitaorang pun gerak lah ke destinasi yang di plan. Oh wait, before that! hi hi hi hi I GOT SOMETHING  Eh kecoh lah kau. Eh bialahhh. Haha Terima kasih daun keladi ye awak wak wak :'> I'm lovin it. K, tade kena mengena dengan mc'donald punss. 


















Bersambung . . . . . .

No comments: