Saturday, January 7, 2012

Hai, Tinggi #Episode 2

Lepas aku dapat something thing thing thing tu *over* kitaorang pun gerak lah ke WangsaWalkMall beramai ramai dihantar oleh pakbusu kesayangan dayah. Hehehe. Lelaki berhimpit dekat depan macam ikan sardin busuk dalam tin and perempuan duduk macam putewi dekat belakang. Hahaha Sampai wwm kitaorang jalan-jalan/ronda-ronda/beli-beli/usha-usha sementara tunggu tuan puteri yang diaraikan. Dayah ni tak pernah pernah nak lambat tapi harini dia lambat. Pukul 4 lebih baru sampai. Fuhhhh :3

Oh yeah sebelum itu, ha ha ha ha elya aku and milya beli baju smiley yang sama! Macam boria lah kami. Comel kan ? Tahu dahhhh :D Aku belikan untuk dayah sekali. Me, biru macam biasa. Elya, purple warna feveret dia, Milya, pink warna feveret dia. And dayah, red sebab dia comel pakai merah *muntah* Haha
Walaupun baju kami murah or whatsoever tapi nampak mahal nampak awesome bila dipakai oleh kami. Okay stop it! Heeee

Lepas dayah sampai gerak terus pegi dominos. Amin dah kelaparan :S Sampai dominos aku tak habis habis dengan cheesenya. Mengalahkan orang mengidam -_- Daya Elya Adi and Me pegi order. I tahu order cheese je yang lain I kasi dorang handle. Ecehhhh. Tapi order pakai nama I. Sekali dapat gelaran Mr! Okay terima kasih akak dominos :3 Tunggu punya tunggu sambil tu tunjuk gigi depan camera. Gigi dah lah besar! Haha and finally cheese pizza I pun sampai. Hihihi Minah ni memang gelabah, teringin sangat nak makan cheese sekali dah dapat makan sekeping je pulak tu orang lain dah bedal dua tiga aku yang satu tu pun tak habis habis -_-

Kesian aku tengok semua orang seksa nak makan pizza yang lembek tu :S Makan punya makan sekali pakbusu call. Cuak Izzat nak cakap. Hahaha Baru pukul 5.30 pakbusu kata 5.45. Ni nak nangis ni. K gedik! Semua orang cepat cepat makan bila pakbusu dah call then terus keluar lepak dekat depan pejabat apatah pulakkk :3 K, time ni dah sedih gila sebab dah nak pisah dengan dayah. So aku dengan tak ada perasaan malunya peluk je dayah dekat luar tu. Paling manis bila aku elya dayah berpelukan sekali. Kisah pulak aku orang nak kata apa. Then suruh mol amikkan gambar kami :')

Lepas dah peluk-peluk, kissing apa semua bagai. Kitaorang pun gerak pegi dekat pakbusu. Kesian pakbusu ohh :p Otw nak pegi dekat pakbusu tu jauh lah juga. Kami bertiga jalan peluk and tak lepas even ada penghalang. ecewahhhh. Time macam ni memang dah tak pikir apa. After this susah nak peluk dayah dah :( Sambil tu suruh lah Adi amik gambar lagi. Then Milya join peluk-peluk sekali. Haha gelabah bah bah je kitaorang ni kan ? Hihihi

Sambil jalan peluk-peluk then tetiba jadi something yang tak di jangka. Perempuan je yang tahu. Hahahaha rasa nak sambung gelak semalam.hewhew. Tapi rupa rupanya ada yang pasang telinga dekat belakang. Adi senyap je rupanya dia tahu. Habis bocor semuanya XD Dah nak dekat sampai dekat pakbusu still bergambar sampai kena hon dengan kereta kuning dan secara automaticnya aku pegi lagi. Lagi lahh memalukan! Okay forget it forget it.

Cepat cepat! Okay pakbusu dah terjerit jerit suruh masuk kereta. Hahaha kali ni perempuan pun terpaksa berhimpit dekat belakang. Hihi Then pakbusu terus pecut balik rumah Adi. Gelak-gelak, bisik-bisik apa semua bagai buat macam kerata sendiri. Ya Allah tak malunya. Haha Tetiba lagu percaya padaku-ungu kedengaran dari radio dan siapa punya idea tah nak nyanyi rameee ramee. K, that's cool girl :'> Bukan menyanyi tapi gelak macam pontianak -,- Haha

Then sampai lah Taman Berlian. Memang nak balik terus lah kann. Tapi mol suruh tunggu dia nak hantar naik keweta dia tadi tu so kitaorang pun lepak-ing dulu dekat taman tapi ada-orang-merajuk-lah-pula. Zzzzzzz Sorry leeee awak wak wak :'D Lepak dekat taman, aku elya and daya gelak macam pontianak kutuk semua orang yang tengah main dekat taman tu. Hahaha Hilmi dengan amin sabar je tahan malu. Kitaorang sampai riuh rendah taman tu :3 Milya dah masuk rumah, nak panggil dia keluar semua orang takut dengan bapak -,-

Adi dengan Izzat pulak main basketball. Awww aww Haha Hilmi 'cuba' untuk main tapi kena gelak oleh kami! Hahaha tengok orang main, gelak apa semua sekali Ibu dah call. Haiyokk~ Ibu tanya bila nak balik dah 6.30 sempat ke and blablabla then aku bg lah tahu nak tunggu mol amik kereta apa semua and blablabla. Tutup je fon aku terus suruh amin panggil mol. Then mol sampai dengan amin dan silalah faham mol tak bawak kereta uolsss. Tayar kereta dia hancussss :/ So aku tarik tangan elya and dayah gerak cepat-cepat amik cab. Before that amin and hilmi ada 'kata-kata' for dayah. Hihihi Sambil jalan tu kitaorang gelakkan hilmi lagi. Choiii kesian dia. Weweeeee

Before pegi farewell aku ada masej dengan dayah. Kitaorang kata esok(hari kejadian) kita gelak puas-puas yeah and yeah memang benda tu terjadi. Sampai sakit perut semput sebab gelak. Dah tak ingat malu apa semua kitaorang gelak. Haha Oh yeah, before balik ada orang tu kata nak call tapi punya lah penat aku tunggu macam !@#$%^&* Haaa faham faham lah maksud dia *nangis* Sampai dekat bus stop aku dah macam cacing kepanasan. Lagi lima minit je ni weh weh weh. Habis lah Ibu berleter T-T So aku decide lintas jalan amik cab dari seberang then bus dayah pun sampai. K, dapat tengok jelah dia pergi :'/ Dah lambat aku tak pikir orang lain dah, aku potong line acik tu and aku dapat cab dulu. Hewhew. Yeah finally sempat juga sampai rumah :3





Bersambung . . . . .

No comments: