Thursday, January 12, 2012

Hai, this week kan . . .

Hai, Tinggi #Episode 3 diatngguhkan dahulu. Terima Kasih daun keladi ^.^




Assalamualikum uolsss, harini tetiba rasa rajin nak post entry. K, rasanya since bukak sekolah aku dah tak ada masa nak post entry. Cehh. Sekolah sangat memenatkan. Tabiat aku jadi owl setiap hari hilang serta merta. Since bukak sekolah aku tidur awal even tade ah awal mana sebab terlalu penat. Dah lah this year aku 'baik sangat' sebab dengar cakap cikgu jangan tinggal buku bawah meja so aku jadi budak nerd beg kembung then pegang buku lagi then daki bukit nak ke sekolah. Omey kan ? Ye, tahuuu :3

Sukom forever. Haha

And this week pula ada latihan rumah sukan. Oh goshh, part ni lah yang aku tak suka ><' Balik petang, malam nak buat itu buat ini lagi. No time for rest u___u And and everday ada homework. Terima kasih cikgu! Ilapyouu lah. And since bukak ni juga aku always dengar cikgu-cikgu aku kata 'Dah form five kena berubah, semua kena straight and blablabla' K, hampir semua cikgu yg ajar aku cakap benda yang sama. Seram niehhh T-T


Haha macm banyak gila je aku mengeluh xD And this week pula dah seminggu aku sekolah, duduk dalam kelas, pegi kantin, pegi toilet and everything dengan elya je without dayah. Tskk tskk. Hari-hari kena usik dengan budak lelaki pasal dayah. Kejamm. Tapi semuanya still okay. Tak ada apa-apa yang buat aku setewes tahap fade-up nak hidup. Hahaha


Hari selasa aku ada try tuisyen dekat Setia Jaya, Prima Gombak tapi err err banyak sangat problem dia so tak jadi tuisyen sana then gang ajak tuisyen gemilang tapi ha ha ha ha aku dengan elya tak akan jejak gemilang. Seriously! :p And now dah kebuntuan idea nak tuisyen dekat tempat yang bagus tapi dekat lagi murah. Zzzz Hope dapat masuk tuisyen secepatnya hokey :')


And this week juga aku dapat berita gembiraaaa. Eh takk, kami ADi Putra facilitators dapat berita gembiwa. K k, katanya confirm cuti chinese new year nanti ada event dekat Johor. Awww memang aku dah menjerit masa dengar berita ni. Sila lah bayangkan macam mana excitednya aku :'> Tak sabar nak dapat students baru and everything! Hope tak ada apa-apa yang menghalang perjalanan kami. Weeee~

Memang berjelaaaa entry aku kalau nak cerita apa yang jadi since bukak sekolah sampai this week so aku share apa yang mampu jelah and and and
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


MALU GILOS TIDUR DALAM KELAS TIME SEJAWAH HARITU. Pfffft

No comments: