Monday, March 26, 2012

HAI KAMI THE COMEL-EST!!!


Hai kami comel

Hai kami comel sangat

Hai kamil comel gila

Hai kami comel nak mampus

Hai kami ah manusia paling comel

Hai kami terlalu comel

Hai kami terlampau comel

Hai . . . .

Okay berhenti jadi annoying sebelum ada manusia yang campak segala benda yang ada dekat tangan dia sekarang n_n Bukan niat di hati nak post entry sebab nak puji diri sendiri. Hahahaha 

Ini serious, bila kau tengah tak ada mood rasa nak lempang orang yang tak bersalah budak kecik ah penenang hati. tengok teletah dan kecomelannya yang sama comel dengan aku buat aku batalkan niat nak lempang orang tadi

Eh dia ni kalau post entry mesti emo-emo je kan ? Kuikui aku pun tak bahagia cuma time aku bahagia aku tak tunjuk. Kahkahkah T.T 

dan kali ni aku bukan emo cuma . . .

Aku bengang jelah orang yang nak emo lebih-lebih ni, aku gurau sikit je pun. Haishhh karang aku buat muka serious macam orang tak ada perasaan baru tahu erti penyesalan~~ LOL

Aku lagi bengang bila orang yang umurnya dah boleh kahwin tapi buat perangai budak yang baru nak masuk tadika. Weh, be matured laaa!!! Ni yang aku nak ajar orang ni. Hahahaha

Tolong ah jangan buat aku emo/frust situ sini nanti tak cukup beras aku makan :'<









 

Kalau tengah emo ni elok sangat ah lepas dekat twitter. Kau penuhkan TL semuaorang. Orang takan bising sebab itu function twitter *thingking* Tapi sayangnya aku still tak ingat password twitter yang baru *ketuk kepala sambil nangis*

Hai Blue Bird, Don't misshhh meh yeaaaaah ><'

No comments: