Tuesday, March 27, 2012

Saya Penaaaaaaaaaaaat :3

Hai Assalamualaikum semua *tired face* Harini aku bukan nak emo tapi aku nak mengeluh mengadu dan segala yang berkaitan dengannnya~~

Ya Allah betapa penatnya aku bila minggu persekolahan. Rasa macam waktu rehat tu tak cukup. Tapi waktu nak menghadap computer tu ada pula waktu . . .

Pagi-pagi memang liat gila bangun sampai tahap boleh simbah air satu baldi dekat muka aku dah weh. Mana Ibu tak darah tinggi~ Pergi sekolah belajar macam biasa, bila ada cikgu rasa nak lentok je atas meja tu walaupun tak empuk tapi bila tak ada cikgu terus segar bugar. Bak kata elya, 'syaitan-syaitan'. Hahaha

Lepas sekolah ada kelas tambahan, koko lagi. Fuhh fuhh fuhh *lap peluh* Dah habis semua tu tak rasa penat agaknya lagi pergi pulak melepak dekat NZ. Kalau melepak sambil study tak apa, ini . . . Taktahu nak cakap apa dengan calon-calon spm sekarang ni.

Balik rumah sudah semestinyalah petang. Kalau dah petang 'dilarang tidur' Ibu kata tak baik tidur lepas Asar nanti otak lembab. So dah tak dapat tidur aku online *tak penat ke* Kalau tak online tolong Ibu uruskan monster-monster tu semua.

Dah nak maghrib taktahu lah aku buat apa. Baring tengok tv ulang alik situ sini. Dah macam tak ada apa yang aku boleh buat. . . Bila malam lepas maghrib tu still semangat lagi. K start buat homeworks, study tapi bila dah isyak mata pun terbuai sekali.

Lagi sekali, 'syaitan-syaitan' Syaitan sangat menghasut aku untuk tidur awal. Terlalu awal. pada minggu persekolahan menyebabkan aku tutup buku dan letak tepi. . . Sebenarnya aku tak ada buat apa sangat tapi di sebabkan aku semua benda yang aku buat tak memberi faedah aku cepat letih and cepat tidur dan buat aku belajar lima minat je. Lima minit je weh! *tipu*

Tapi bila waktu cuti rasa waktu pagi-pagi buta tu macam tengah hari . . . Rasa segar sangat padahal lagi ah tak bertenaga tak buat apa bila cuti~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



BYE SAYA KENA BASUH BAJU SEKOLAH NANTI KENA PERGI SEKOLAH PAKAI BAJU KURUNG PULA. Lulzzzz

No comments: