Monday, April 2, 2012

satu satu . . .

Hai world harini banyak sangat benda yang jadi dekat aku, dekat kawan-kawan aku dekat itu dekat ini and semuanya *terjun flat* aku fade up, aku bengang, aku penat, aku bosan, aku rasa nak nangis . . .
Sejak 1 2 3 4 5 6 7  harini ada saja masalah yang terjadi.

Sabar shu sabar :)

TAPI SAMPAI BILA !!! *jeling*

Kadang-kadang bukan masalah aku pun aku boleh  jadi tension. Korang tak tension ke. Aku yang tak bergaduh, tak itu tak ini, aku yang okay-okay saja ni pun rasa erghhh apa semua ni ?! Semua ni bangang bangang bangang. Bangang sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat >< dan tak memasal aku pula yang bergaduh. Pfft

Hai dunia, biarkan saya tersenyum. Even hari-hari aku senyum lepastu mesti ada saja masalah yang datang. Tak itu, ini .__.



Perut saya hanya ada cheesy wedges daripada semalam. Masalah yang bertimbun menyebabkan selera makan kehilangan. Cehhh, siapa nak belanja cheesy wedges yang panas-panas lagi ? Semalam faiz dah belanja. Lol

Kita ke tepikan dulu masalah dunia aku yang tak pernah habis tu, aku tengah curious ni . . .

Time lepak-ing dengan cikgu Hazlina sambil tengok video koporat yang Taufiq and the gang buat dalam bilik guru tadi terserempak dengan Hikmah. Adik dayah . . . Lepas tu dia kata 'Kakshuuu, haa ada something ni *sambil keluarkan plastic daripada pocket* Then aku dengan gelabahnya keluarkan benda tu. Nak tahu aku dapat apa !!!!





Saya dapat tuu, yang comel-comel tu. Hehehehehe bukan casing fone tu lah. Casing fone tu aku beli sendiri tapi keychain dia yang macam bantal tu. Erghhh sumpah comel dah ah pooh n_n Dalam plastic tu ada dua, satu warna hitam, satu warna putih

Bila aku tanya Hikmah siapa yang bagi dia kata 'adalahhhh' then aku kata lah 'kakdaya eh' then Hikmah pun iyakan benda tu padahal tadi dia sangat sangat dan ter sangat nak sorok siapa yang bagi benda tu. Bila elya datang tetiba Hikmah kata bagi elya sekali. Tapi elya sendiri pelik. Dah lah pooh lepas tu mcm set couple, apa kena mengena dengan dia. Lol

Bila balik ada something yang jadi so aku pun mengadu lah dekat Dayah. Dah alang-alang dapat bercakap dengan Dayah aku nak cakap terima kasih dekat dia sebab bagi keychain tu tapi dia kata dia taktahu apa-apa >< Dushhh mana satu yang betul ni! Siapa pulak lah yang tetiba nak bagi ni . . . Tapi apa apa pun terima kasih kepada siapa yang bagi, Comel gila nak mampus! ^.^ Tapi aku akan cari tahu siapa. Lol

Lastly,




THANK YOU DAYAH COZ ALWAYS THERE FOR ME WHEN I NEED SOMEONE, ILAPCHUUUUU :*



No comments: