Wednesday, May 30, 2012

Extra Class Is Oveeeeeeeeeeeeer

 Fuuuuuuuuuuh *lap peluh* penatnya balik jalan kaki dari atas ke bawah untuk tunggu bus. Tapi tak apa, tahun depan dah tak ada semua tu. Jadi berkorban apa sajaaaaaaaaaa~ Okay let say horay everyone! Mari kita raikan berakhirnya kelas tambahan untuk cuti pertengahan tahun ini. *Ini over gila shuu*.

Setelah empat hari cikgu sediakan kelas untuk kami pelajar pelajar spm dan pmr, akhirnya habis juga. Rasa dia freedom mcm habis spm tahu ? Ahhhh shu suka over to the top! So lepas ni boleh ah focus dengan ole-ole yg cikgu kasi pula *kenyitmata*

Siapa yang tkdatang kelas tambahan *sila terasa*, akan merasa rugi serugi ruginya sebab tahun depan jangan kata kelas tambahan, kelas kau pun kau tak akan jejak lagi. So ini sajalah masa yang kita ada. So benefit datang kelas tambahan bukan saja dapat ilmu ilmu dan ilmu, tapi pengalaman terakhir sebelum kita hidup dengan dunia luar sana tu. So sila merasa rugi sekarang!

Harini last class, so aku bersemangat gila datang tapi sayangnya aku tkdapat nak full kan kehadiran. Semalam aku ponteng gara-gara sakit pinggang tidur atas lantai. So to dear future husband, belikan saya tilam empuk ya! K k k, so harini aku sangat excited sampai rajin gila iron baju sekolah, padahal time waktu sekolah aku lah manusia comel paling malas nak iron baju sekolah tapi tak mengapaaaa untuk hari ini. Haha



Kasut putih aku basah pun aku still lagi bersemangat nak pakai baju sekolah dan sanggup untuk pakai kasut comel aku tu even kaki aku akan sakit sebab kasut tu tk sesuai pakai dengan stoking king king. And I feel kinda budak kecik pergi sekolah pakai kasut tu even comel. And shu juga suka perasan to daaaa moon!


Sakit hujung kaki ini berjalan dari atas ke bawah, dari bawah ke atas. Fuh fuh fuh. But i'm shoooo happy time class science. aw aw aw, nasib baik lah cikgu dah kahwin. Hoho Ini pula gatal gila nak mampuihhhhh. Tapi cikgu science tu memang buat aku cair cair dan cair sampai lah habis class. Boleh pula cikgu pilih saya untuk ditenung. Ahhhh suara tu dah lah macam danny x-factor! macam mana wa nak tidur do malam ni ? Lol

Dan harini juga aku busy menyiapkan folio akaun yang sepatutnya hantar harini selain sibuk berjoyah dengan Elya and Hilmi-ah. Hoho. Semoga cuti yang panjaaaaaaaaaang ini dapat memberi faedah kepada diriku. Diri, bawa bawa lah rajin. Love, Shu yang comel macam taylorswift. Ahaksssss


OH BETAPA BAHAGIANYA MUKA TAK PAYAH BANGUN AWAL. lol



No comments: