Tuesday, May 29, 2012

Lately



Selamat malam yang sayu. Eh sekarang dah pagi laa laa laa. Esok ada kelas tambahan dan masih taktidur lagi, esok susah nak bangun dengan baju tkgosok lagi. Apa nak jadi ? Oh saya memang suka membebel dekat diri sendiri *semput*

Sejak sejak ni . . . aku suka tweet, aku suka post entry sedih merintih kecewa heart broken ahhh *annoying face* Bosan kan ? Ya, aku pun bosan. Macam mana aku nak move on kalau lately ni aku cepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat sangat sangat terasa. Kawan-kawan aku bergurau pun *pap* sepantas kilat aku terasa. Aku tahu itu cuma gurauan sebab tu aku senyap dan senyap dan aku malas nak timbulkan pergaduhan.

295060_10150747138108108_1347713581_n_large_large

Cuba bayangkan kalau bergaduh ? Bukan itu ke akan tambah masalah. Penat lagi, lepas tu jadi apa . . . Hidup, tak semuanya indah. Ada kalanya kita diuji, hati kita diuji. Dan aku yakin sekarang aku sedang diuji jadi aku akan tetap bertahan bertahan dan bertahan. Hati, sila lah tough mcm CR. Ohyeah CR again. IloveCR muah muah :*

Tumblr_m48pkfeicq1qgwk07o1_500_large

Aku juga senang sangat down. Down down down and dooooooooown! Tengok life orang itu, tengok life orang ini, tengok life orang sana, tengok life orang sini dan aku pun nangis tepi tangga memikirkan hidup. Wuwuuuuuuu

Hard-quote-splits-text-woman-favim.com-434043_large








GOODNIGHT BLOGHEARTS 

No comments: