Monday, June 4, 2012

Aku Rindu

Tiba-tiba saja perasaan rindu ini menikan jiwa. Hahaha Ayat tanak kalah. Bila air mata aku mengalir dengan tidak sengaja, itu memang rindu. Rindu serindu rindunya. Aku tak tipu.

Kenapa setiap pertemuan pasti ada perpisahan ? Aku lemah betul ah dengan perpisahan . . .

Felda Tekam, Pahang

Kampung Jaya, Slim River

Shah Alam

Bentong, Pahang

dan banyak lagi

Banyak tempat yang kita pergi bersama, banyak kenangan yang kita cipta bersama tapi sekarang hilang senyap begitu sajaaa

TRUELY, I MISS THEM. A LOT! 

Dan secara tiba-tiba juga aku terfikir, akan adakah kenangan yang akan kita cipta bersama selepas ini ? Bila emo bahasa baku terkeluar sama sekali ._.





Ada perasaan bangga dan kagum bila aku pakai nametag ni, dan sesungguhnya aku rindu nak pakai lagi!



No comments: