Sunday, June 3, 2012

Zaman Dulu Kala

Ini pula cerita semalam. Semalam aku dengan Elya pergi kenduri kahwin abang kawan sekolah rendah merangkap ustaz kami time dekat sekolah agama dulu. ya Allah gentle rindu gila dekat ustaz. Eh aku rindu semua. Rindu zaman hingus meleleh dulu, Lol

Bila naik sekolah menengah semuanya dah berpisah. Aku rindu nak main kejar-kejar dengan mustaqim dekat tapak perhimpunan sambil simbah air, aku rindu nak main gitar guna racket sambil menyanyi dengan mia and elya, aku rindu nak pergi bilik KH and satu kumpulan dengan Azriq, aku rindu nak berborak dengan Rizan, aku rindu nak pergi sekolah agama naik basikal dengan mia. ohmygod, aku rindu semuanya!

K, before cuti sekoah elya dapat jemputan daripada Mustaqim, aku pun dapat tapi just pass pass cenggitu je so semalam kami pergi lah ke kenduri tersebut dengan dihantarkan oleh ayah elya. Janji pukul 12 tapi kami sampai nak dekat pukul 3 disebabkan masalah yang hahahahaha lawak betul! Tunggu elya aku sempat lagi tweet, sempat lagi tukar style tudung just imagine betapa lambatnya dia! Hahaha

FIRST STYLE, berpeluh tunggu elya . . .


Then I changed my style tapi gambarnya tidak ada. hahahaha. Masa sampai sana Ustaz tenung kami berdua dan kami pun berbisik 'Ustaz kenal ke tak kita' Then ustaz datang duduk sebelah elya sambil kata 'Ustaz kenal korang berdua, Ni shuhadah kan (sambil tunjuk ke arah aku) Ni elya (tunjuk ke arah elya)

Rasa dia time tu nak menangis sampai penuh satu perigi tahu ? Terharu gila bila ustaz ingat students dia yang dulu hingus meleleh tapi sekarang dah nak kahwin dah. Eh tak, dah boleh kahwin. Lol
Aku ingat lagi dulu kitaorang memang rapat dengan Ustaz, yelaaaaaaaah ustaz muda kan handsome pulak tu, naik miang dia Hahaha and kenangan yg paling aku ingat is bila Ustaz marah masa sesi latihan marhaban.
Eh dulu guwa aktif marhaban okay, setiap tahun masuk tapi sekarang . . . Hahaha and dulu selalu usik UstazNaim ni dengan UstazahMadinah tapi sekarang dua-dua dah kahwin, Kenangan dulu the best wa cakap lu. Wa nak patah balik. Can? tsk



9 YEARS FRIENDSHIP. Truely love you baby, stay with me forever. Hihihi


No comments: