Sunday, June 3, 2012

Le Triangle

Haritu kita lepak rumah elya dengan dayah. Sebenarnyakaaaan *nada gedik* kita dah lama nak post entry ni tapi disebakan dari satu masalah ke satu masalah, baru sekarang boleh post. Fuhhhh penat~ Tapi haritu dapat lepak sekekap je T.T kononnya nak study tapi harapaaaaaaaaaan. Eh kami study sekejap ah, aku ajar dayah topic matrics. Hehehe I love matrics btw. Lol, 

Masa nak lintas jalan ke kereta mama dayah, boleh pula Dayah buat isi perut aku terkeluar. hahahaha
Aku rindu ke-blurr-an Dayah. Kalau dulu hari-hari aku dengan Elya gelakkan Dayah. hm hm
I.MISS.US

And here we go, tatapan minda untuk semua ^^v

Dayah yang dirindui dan kenapa dengan muka aku tu (?)

Elya yang hari-hari jumpa sampai naik bosan. Lol

Dihaaa orang pertama yang aku cari, Hehehe

Dan masa dalam kereta pula, masuk-masuk aku salam mama dayah and mama dia tenung aku sambil kata 'Kenapa teruk sangat jerawat tu, stress ke?' Dan aku pun hihihihihi *dalam hati sentap* Hahaha


Dah ramai yang tegur jerawat, dah ramai yang kata aku makin gemok. Shooo Shaaaaad :|


No comments: