Monday, September 10, 2012

Dilema


Gua stress. Jangan macam macam. Serious ini tak main main punya stress wa cakap lu n_n I hate the moment bila cikgu dah bagi result time peperiksaan still berjalan. Belum habis lagi. Ya Allah sumpah boleh hilang mood. Yelah risau nak pikir pasal markah lagi pasal paper yang belum ambik lagi. Hushhhhh tapi nak buat macam mana kaaaan, bila cikgu tanda paper lambat lambat kita juga yang bising desak cikgu nak cepat cepat kan? :3\

Paling paling dan paling meng-stress-kan lagi is bila result yang dah keluar tu result math! Deeeeeeeeeeeeeeeeeeem .___. seriously aku tanak tahu. First sebab exam tak habis lagi second sebab aku tak yakin masa jawab paper math haritu tapi! Even aku taktahu pun aku still stress sebab tertanya-tanya. LOL! So aku dalam dilema gila antara nak tahu ke tak nak tahu ke tak tambah tambah aku dapat tahu markah ekin dengan fiza naik gila mendadak wa cakap lu :O

Bukan nak dabik dada, tapi aku yang selalu ajar ekin dengan Hafiza and Alhamdulillah dorang berjaya, hasil usaha diaorang juga tapi bila kita yang selalu tolong dorang mesti lah kita rasa tercabar en en en. Ya Allah sumpah stress satu kepala! Aku takut markah aku lagi rendah dari dorang. Malu sangat weh, gerenti aku down nanti. hm hm I told Ibu pasal benda ni and Ibu cakap 'Kakngah yang ajar, mesti lah kaknagh pun boleh' hm tapi Ibu

Everything can happen! Dah lah anak Ibu ni careless dan suka buat kesalahan tak masuk akal! :/ but lastly I decide untuk tanak tahu sampai lah habis exam. Hm and after exam ni aku reda dengan markah aku. Do pray for me guysssssssssss Y.Y Ini baru dilema satu.

Dilema yang kedua is nak or tanak nak or tanak pergi PLKN! Yeahhhh PLKN tu wajib tapi tapi. . . Tadi aku pergi hantar borang pelatih PLKN dekat bilik kaunseling. Semuaorang pakat ikut aku pi hantar borang! Hahaha. Ibu suruh tanya cikgu kalau tanak pergi boleh tak so then tadi aku tanya lahhh and aku pun ada alasan yang kukuh. Aku tanya cikgu blablabla cikgu kata InsyaAllah aku boleh terlepas tapi kena amik surat doc and uruskan sendiri dengan apa taaaaaah tapi masalahnya!

Aku dalam dilema sama ada nak pergi ke tak. . .

Memang aku ada asma tapi aku rasa aku mampu lagi untuk pergi PLKN tapi kadang-kadang rasa nak tapi kadang-kadang tu. hm hm Solat Istikharah is the best way~ Nantikan keputusannya. Hahaha Dilema sungguh nak jadi 18tahun ni. Trolololllll ~.~


 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

No comments: