Wednesday, September 12, 2012

School


Trial is over eveybadihhhh trial is over! *dalam mimpi* Padahal ada lagi satu paper tapi berzaman lah pula nak tunggu sebab ni memang betul betul last paper. Orang lain dah merdeka aku tengah jawab last payper *gaya johan* Lol

But I'm so happy 8 paper dah lepas. Tak, sebenarnya tak ada lah happy mana pun. Lagi cuak ada lah, Cuak nak tahu result nanti and of course cuak nak amik espieeeeeeeeeeem. Ya Allah, zaman bilalah aku nak berubah and jadi rajin ni? Y.Y

Lagi saru paper ni is paper yang paling meruntun jiwa aku, account paper. Please please and please be nice to me! u_u tapi aku bersyukur ah sebab break seminggu. Boleh pecah otak weh exam straight jewwww ._.

Tadi teacher baeyah tulis dekat whiteboard aktiviti kitaorang lepas ni siap dengan tarikh lagi. Ya Allah aku dah takda masa, jadual pack sangat! Thats scary me a lot but i'm still here with social network. Booooooooo ><

Sesungguhnya terasa hina dengan markah sendiri, Damn!

Harini before balik sekolah aku dengan elya last minute masuk pertandingan buat kamus istilah tasawwur Islam. Bukan apa, pepenat je Ustazah sediakan hadiah tapi takda yg masuk, Hahaha padahal beriya sangat nak masuk sbb dah tahu pasti kami menang! lol. So esok penyampaian hadiah and sambutan merdeka sekali tu yg semangat nak sekolah. LOL

Motif? Hahahaha


 
I'm gonna miss school. Maybe

No comments: