Tuesday, October 16, 2012

20Days left...

Tadi... Aku tak akan lupakan moment tadi. The hell moment bila aku mengalah masa jawab paper account. Aku tak pernah rasa or buat mcm tu. Sekarang cuba bayangkan mcm mana susahnya soalan account tu. Ya Allah. Hmp

Aku hanya ada 2minggu nak kejar balik account yang dah tercicir jauh. I'm scared seriously i'm scared. I'm scared. Aku takut! Y_Y yes, dugaan. Memang dugaan. Dugaan sangat.

Dah lah aku ni lain mcm pesennn nya. Bila aku tkboleh aku takan usaha bagi boleh tapi bila aku dah boleh, benda tu yg aku usaha lagi sampai tak ingat dunia. etc mcm bila aku fail account aku dah tkda hati nak study acc. Hmmm what's wrong with me ahhh?

Esok dah start class intensif. Group pun dah dibahagi-bahagikan. Hope everything gonna be okay. Dengan harapan beta berharap tkda benda lain yg menganggu emosi beta. Please please please. Especially benda remeh temeh, Hmp

saya kecewa kecewa kecewa
 
Lagi sekali, saya kecewa kecewa kecewa
 
Stop lah buat saya kecewa!!!!!!!!!
 

 
Duhai hati dan sang jiwa, sila lah tabah bak...
 
 
 
Okbai Okbai~

No comments: