Thursday, October 11, 2012

24 Days left . . .

 24 days left
 
24 days left
 
24 days left
 
 
 
 
 
 
 
*screaming*


What the hell is this? Hahahahahaha Rasa macam baru je semalam masuk form five. Rasa macam baru semalam je membesar dan jadi senior paling comel. Krikskriks. Ya Allah takutnya sumpah takut tahu tak. Faham tak. Sila tahu dan sila faham perasaan ini macam mana. Tapi act rasa macam tak percaya pun ada juga. Hi, tahun depan saya dah lapan belas tahun :>

Semakin hampir dengan tarikh keramat semakin banyak dugaan. Semakin rancak nafsu ni menggoda. Nafsu itu nafsu ini. Ya Allah kuatkan lah iman ini. Lapangkan lah dada ini. Untuk terima ilmu dan untuk mencapai impian ibu bapa ku.

Apa yang aku paling takut is, Kecewakan Ibu again and again and I said again, again! :<

Result UPSR PMR semuanya tak memeberangsangkan. SPM memang segala-galanya tetapi . . .

Aku kena kuatkan dan tetapkan hati ini untuk tinggalkan buat sementara waktu semua benda yang melalaikan dan yang tak boleh bagi aku straight A's! Time time mcm ni memang boleh, cuba dua tiga jam lagi, dua tiga hari lagi. Betapa kuatnya pengaruh syaitan! Ha Ha

Daaaaaan awak! yes, you. Saya kena korbankan awak demi IbuBapa saya demi masa depan saya dan juga demi awak. Do you still remember, I want to be an Excellent Girlfriend for you. Cewaaaaaah ^^ Tapi seperti biasa, syaitan dia mana mana dan kerjanya untuk menghasut!

Ya Allah, kuatkan Imanku untuk menempuhi semua ini dan berikanlah aku kekuatan :')

Seriously I want straight A's or atleast capai target sekolah T_T  I will try. I must try. And yeah I can do it!

And penggoda paling seksi ialah kawankawan. Hahahaha Tak sah tak gelak dengan kawankawan. Em betapa banyaknya Ilmu aku keluar. Bila texting tweeting bajet sangat esok jangan gelak jangan itu jangan ini and lastly? We need to focus friends! But jangan ah suasana tu bosan sangat kan. Mati sambil belajar dibuatnya ><

Guys, do pray the best for me. I want to be the best among the best. Dunia dan akhirat. Insya Allah.


No comments: