Sunday, December 16, 2012

English camp, here we come!

Indahnya dunia. Hehehehe dah lama tak rasa tenang begini pada waktu malam. Kau tidak ada saja yang membuat aku emosi. Nahhhhh, aku tanak ingat apa yang dah jadi petang tadi. Tapi satu je masalah aku malam ni, line. Ahhhh why you so lembs babs hah. Tak guna bapak gue bayar tiap bulan. Heh

Malam ni tidur rumah baru wuwuuuuuuu but only with my adik adik. So yeah i'm free tonight babeh i'm free. Baju baju semua dah di bawa ke mari jadi dengan tidak rela hatinya aku terpaksa tidur sini sbb nak packing baju and barang. Esok dah nak gerak rumah dayah dekat rawang then selasa dah nak pergi English camp dekat KKB.

Serious talk, secara kebetulan tempat ni aku dah pergi masa carnival memancing haritu so thats why aku berminat untuk join this camp kalau tak hm hm hm hehe and lagipun aku saja nak isi masa aku dengan benda yg berfaedah walaupun ibu susah sikit nak let go aku sbb still dalam proses pindah rumah. Bye, kita curi tulang dulu Hahahahaha

And this place jugak supposed to be tempat untuk class AdiMatik. But suddenly class ni di postpone. Oh patut lah patut lah! heh Nevermind.

Yeah I yem soooooo dem excited with this camp tapi kadang kadang tu rasa takut sampai nak nangis. Hm yelah, orang yang tak aktif mcm aku ni mana biasa dengan camp. Last pergi camp masa sekolah rendah dulu. This.is.so.crazy.I.told.you. Sekarang nak pergi camp for ten days pula tu. Ya Allah cuaknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ><'

Jadi, aku hanya mengharapkan perlindungan daripada Allah. Semoga aku dilindungi di sana nanti, semoga perjalanan ku di sana nanti berjalan lancar, dan semoga aku mendapat sesuatu menerusi camp ini. Amin amin amin. Guys, do pray for my safety ya. Aku rasa nak gi camp ni cam nak gi berperang pun ada n_n

No comments: