Monday, January 7, 2013

English Camp Awesome

Twitter loading. Close Tab. Open new tab. Search blogspot.

Setelah banyak kali dan banyak hari aku postpone untuk post pasal English Camp yang telah berjaya aku jalani dan lalui, and now I'm ready everybodyyyyyyyy Hehe. Serious talk, this camp was really really awesome doh even at first rasa macam 'Mommy, I want to go home!' Hahaha Dah lah kami sampai lambat, semuaorang dah ada dalam briefing room. Then masuk masuk *bunyi cengkerik* Hm awkwardnya dengan muka muka baru ni. Then sesi pembahagian group. Dem I hate this part! Dan seperti yang sudah di jangka me dayah and syira terpisah. Dan dengan dijangka aku senyap senyap menyelinap masuk group dayah. Hehehe. Omaigod, nasib baik aku masuk group dayah. Kalau tak...... I can't live without orang yang aku kenal. Masa first day mengadu dekat Ibu and kawankawan this camp boring lah, nak balik lah itulah sampai rasa tanak masuk U sbb benci situasi hostel >< Dah lah kena duduk dalam dorm yang dah setahun ditinggalkan. Sila bayangkan keadaan dan bau bilik itu. Nauzubillah, masing masing reda je yang mampu n_n

Dekat English camp ni macam macam kami dapat. Termasuk lah consultor yang comel Hehehehehe Nak senaraikan apa yang aku dapat? Fuhhhhh bayar dulu elaun tangan ni nak menaip :p And aktiviti aktiviti yang sangat menarik walaupun sangat sangat penat. Tapi sayangnya camp ni tak berjaya buat aku kurus seperti yang semua sangka sbb makanan dia sedap sedap belakoooo Haha




My first test. Mencabar lah juga minda geniusku ini. 

Kreativiti yang terserlah di dalam dorm.

Aktiviti malam yang sangat sangat mengantuk. Duduk dalam bilik aircond, tutup lampu pula tu. Siapa yang tak tangkap lentok? Haha

Drama time! Discussion.

Explorace dan hujan. And we win! Banggunan bellon paling tinggi pula tu weweeee

Interview day. Omaigod, cuak weh kena interview T.T

Treasure hunt. Awesome and tired Y.Y

Sing-a-long. Baru nak tunjuk bakat sekali aktiviti batal. Tapi sempat juga melalak dengan my girls :*

Latihan drama. Penat weh nak handle bila masing-masing kepala gila. Segila gila aku, aku serious bila perlu, cewah

My bed. Lihatlah katil dayah yang sepah gila nak mams tu. Lol~

In another dorm. Dah dapat sesuaikan diri dengan dorm then kena tukar and we feel like !@#$%^&* Nasib baik time ni tinggal lagi 2 hari je. Heh

Our last test. Time ni rasa lemah lesu tak bermaya entah kenapa.

Masa isi feedback form. Terjumpa something dan saya pun berangan sorang-sorang di telapak tangan :D

Before balik ke rumah masing-masing. Rindu sokmo dengan demo wuwuuuuuuu

Mana gambar consultor comel? No no. Saya takan tanyang! Tak akan! Hahahaha I miss the way he talk, so soooooooooooooooft, the way he smile, the way he laugh, the way he walk. I miss his class. I miss everything bout him T__________T


Terlalu banyak kenangan, ilmu baru, kawan baru dan pengalaman baru that I will never ever ever forget it <3


Kak ayu dan faci-faci yang lain selalu ingatkan, walau apa pun yang kita buat, niat kerana Allah. Dan aku menjalani camp ini selama sepuluh hari kerana Allah :')

No comments: