Friday, February 24, 2012

Bila saya jadi minah jiwang berkarat

Assalamualaikum semua yang merindui saya setelah hampir sebulan saya mendiamkan diri tanpa khabar berita. Ecewaaaaaah. Post kali ni saya nak jejiwang sikit, nak mengada-ngada lebih. Sila beri perhatian! Yang tak suka tekan je tanda X warna merah dekat hujung belah kanan awak tu. Senang cerita kan ? Gooood~

DUA PERUBAHAN KETARA DARIPADA SAYA :'>

Dulu,

Saya salah seorang manusia yang akan angkat kening setinggi yang mungkin. Mungkin lebih tinggi daripada kening Ziana Zain dekat orang yang terlalu obses dekat Justin Bieber atau nama manjanya JB ye uolsss

Tapi sebab awak,

Kalau boleh hari-hari saya nak dengar lagu Justin Bieber especially dua lagu sweet yang awak bagi dekat saya pada satu pagi buta yang indah. Ececeeeeeh :D Bila dengar lagu Justin Bieber automatically muka awak berlegar-legar di kepala. Ini tak tipu punya even saya tahu ianya macam over. Heh over gilaaaa :>

-Love me, love me, say that you love me-
-You're the one I'm thinking of-

Dulu,

Saya tak suka tengok orang pakai jam G-shock tambah-tambah orang yang tak sesuai pakai then dia ada hati nak pakai jadi saya rasa macam nak ajar dia. Okay ini memang over. Nahhh, Aku sendiri taktahu kenapa aku tak suka gila dekat jam G-shock tu. Apa salah dia dekat aku pun aku taktahu. Tambah-tambah bila perempuan pakai. Jam tu besar kedabak okay. Tak omey!

Tapi sebab awak,

Saya pakai jam G-shock yang warna hitam tuu, yang tak berapa besar tuu even just for a few day :') Dan saya rasa saya perempuan paling omey pakai jam G-Shock. Ahhh over lagi :3 Dan dan dan bila saya nampak jam G-shock saya akan ingat awak. Ini pun over tapi kenyataan okay n_n





I MISS THE OLD YOU

Am I change ?

SAYA JE KOT RASA AWAK BERUBAH T____T












Lastly, I'm Shoooo Shorry :/

No comments: