Thursday, March 1, 2012

Bila emosi terganggu

Assalamualaikum semua *mukatension*

Harini balik sekolah kena hantar boy pegi sekolah lepas buat blablabla aku online then dia buat kepala aku stress. Ah please stop bagi beban dekat otak aku. Penat tahuuu .__.

Lepas tu aku on twitter pula. Aku tengok dia punya twitter. Yeahhh dari semalam eh bukan semalam tapi semalam lagi, aku rindu kau. yes aku rindu kau kawan :') Tapi sebab ego kau, aku jadi ego *crying*

Aku buka blog kau. yeahhh aku still busy body pasal kau weh. Entah kenapa tiba-tiba aku rasa down. Semakin down. Semalam punya semalam aku tertengok kau berborak dengan siapa tah then aku terus bagitahu elya yang aku rindu nak borak, share cerita dengan kau. Dekat NZ aku bgtahu kawan aku, aku rindu kau. Again! K stop it shu.

Kaklong nak keluar lagi harini dan aku tak dapat ikut lagi harini. Arghhh tension gila macam ni :/ Bertambah tak ada mood guwa sekarang. Tengok muka sendiri pun dah menyampah *muncung panjang* Settle satu, satu masalah lagi timbul, haihhhh

Dan lagi aku tengah risau gila dengan cara aku study. Tak betul langsung k, Tak senonoh. :( Tengah type entry pasal down-down ni boleh pulak adik aku tegur

'kakngah pakai tudung hitam macam orang tua oh'

dan ibu pula

*gelak* 'memang ada orang yang pakai tudung hitam nampak tua'

Ya Allah benda ni pun boleh buat aku down stress rasa nak campak lappy ke dinding T_T semalam ada orang tu pun kata macam ni

'si polan kata muka shu dah macam orang tua sebab ada jerawat'

dengan perasaan malu, Kfineeee. Thank you uolsssss *terjun bangunan*

Cakap pasal jerawat yang comel ni pun aku boleh stress juga. Dah clean dekat dahi dia tumbuh dekat pipi :O Haishhhh daripada down tak memasal, pikir pasal benda remeh temeh baik aku study, langsaikan homeworks and just smile shu, Smileeeeeeeee *fake*





SAYA RASA STRESS DAN PERLUKAN TUTTI FRUTTI PERISA RED VELVET @_@

No comments: