Thursday, March 8, 2012

This is what we called dugaan

Harini aku jawab last paper, yeah saya bebas. bebas daripada ujian march and banyak lagi yang menanti saya di belakang u_u Midterm, trial and espiem. Woaaaah i'm so excited *thinking* aku rasa aku tak cukup bersedia lagi nak jawab espiem. Ya Allah bilanya aku nak bersedia ni. Fuhh~

Time jawab ujian ada paper yang aku boleh jawab and ada paper yang aku rasa macam err err err. Tak payah cerita, faham-faham sendiri jelah. Aku semangat gila nak jawab account harini tapi semalam ada pula benda yang buat aku hilang semangat terus. Aku selak buku macam tu je. Harini jawab account dengan tak cukup masanya dengan cuainya. Damn good T__T

Yelah, tunggu saja result aku nanti macam mana. Seriously aku kena buat preparation dari sekarang oh :O Cuti seminggu nanti busy with kelas tambahan and maybe ada kelas dengan bapak :D Hati, sila tabah dan rajinlah pergi ke kelas tambahan! Dan hati, sila tabah dengan cerita buruk yang direka-reka oleh manusia yang mencemburui engkaaaaaaaau :3 Dan hati, sila tabah dengan masalah hati yang tak pernah habis ni!










YA ALLAH, MAKE ME STRONG! 

No comments: